Siemensyöksyjen vaihtelu
Miten kauan yleensä menee nuorella pojalla pippelin lepotilasta siihen, että pojalta tulee siemensyöksyn laukeaminen?
Vaihteleeko paljon, miten siemensyöksy tulee pippelistä?
Miten kauan kestää, että poika voi saada uuden erektion tai siemensyöksyn?
Vastaus
Hei
Kaikki kysymäsi asiat vaihtelevat paljon.
Joskus siemensyöksy tulee nopeasti. Joskus sen tuleminen kestää kauemmin.
Myös se vaihtelee, miten siemensyöksy tulee. Joskus siemensyöksy on voimakas ja siemennestettä tulee paljon. Joskus siemennestettä tulee vain vähän.
Myös se vaihtelee, miten nopeasti poika voi saada uuden erektion ja siemensyöksyn.
Jokainen siemensyöksy on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.