Siittimen koko
Hei
Minulla on pieni siitin. Se on 13 cm, kun se on pystyssä.
Vastaus
Hei
Jokaisen siitin on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.
Siittimien koot vaihtelevat paljon ja ihmiset mittaavat niitä eri tavoin. Siksi siittimien kokoja ei kannata vertailla keskenään.
Siittimen koolla ei myöskään ole suurta merkitystä. Se ei vaikuta siittimen toimintaan.
Moni siitin on pystyssä 13 senttiä tai vähemmän.