Stringien käytön syyt
Mikä merkitys niillä stringeillä on?
Kuten itse kerroit, pylly on paljaana stringeissä. Eihän ne lämmitäkään yhtään.
Eikö silloin ole sama olla ilman alushousuja?
Vastaus
Hei
Stringejä käytetään monista syistä:
Stringit ovat huomaamattomat eli ne eivät näy tiukkojen vaatteiden alta.
Stringit voivat näyttää kauniilta. Ne voivat korostaa vartalon muotoja.
Stringit voivat tuntua mukavilta päällä.