Terska osittain esillä peniksessä

Olen nähnyt miehellä peniksen, jossa terska on osittain esillä, kun penis ei ole erektiossa. Kuitenkin siinä oli esinahka. Kaikilla muilla miehillä on ollut esinahka kokonaan terskan päällä tai sitten esillä, kun on tehty ympärileikkaus.

Mistä voi johtua, että esinahka eräällä miehellä ei kokonaan ollut terskaan päällä?

Vastaus

Hei

Jokainen penis on omanlaisensa. Ei ole olemassa kahta samankokoista tai samanmallista penistä. Myös esinahkat ovat erilaisia.

Jokainen penis on hyvä juuri sellaisena kuin on.

Peniksen päätä kutsutaan terskaksi. Esinahka peittää yleensä terskan osittain tai kokonaan. Esinahka ei siis aina peitä koko terskaa.