Terskan pesu päivittäin
Voiko terska ärtyä jotenkin vai kannattaako esinahka vetää päivittäin terskan päältä pois, kun käy pesulla?
Ja kauanko menee, että esinahka löystyy? Vaikuttaako, jos esinahan jättää terskan taakse vähäksi aikaa?
Vastaus
Hei
Esinahka kannattaa vetää päivittäin terskan päältä pois, kun käy pesulla. Pese penis vedellä. Se ei ärsytä terskan ihoa. Pesuaineet voivat ärsyttää ja kuivattaa peniksen herkkää ihoa.
Esinahkan löystyminen on yksilöllistä. En valitettavasti osaa sanoa, kuinka nopeasti esinahka löystyy.
Esinahan voi jättää vähäksi aikaa terskan taakse. Tämä voi vaikuttaa jonkin verran löystymiseen.