Terskan väri
Laitoin teille aiemmin viestiä, jossa kerroin, että en uskalla vetää esinahkaa taakse.
Vedin kuitenkin suihkussa sen taakse niin, että koko terska oli paljas. Sain esinahkatalia pois. Esinahan reunoille jäi vähän.
Huomasin, että terskan juuri on tumman violetti ja toiselta puolelta tumma.
Minkä värinen terskan juuren kuuluu olla?
Vastaus
Hienoa, että uskalsit vetää esinahan terskan taakse ja sait pestyä esinahkatalia pois.
Voit tehdä näin joka päivä pesun yhteydessä.
Terskan väri vaihtelee eri ihmisillä.
On tavallista, että terskan väri eroaa peniksen väristä.
Terska voi olla vaaleanpunainen, punertava, sinivioletti tai ruskea.
Erektiossa terskan väri voi muuttua vielä tummemmaksi.