Vaippojen käytöstä
Hei
Minulla on lievä kehitysvamma ja käytän vaippoja. Onko se miten normaalia?
Vastaus
Hei
Yleensä vaippoja käytetään, jos virtsa tai uloste karkailee. Virtsan tai ulosteen karkailua voi olla kenellä vain.
Hei
Minulla on lievä kehitysvamma ja käytän vaippoja. Onko se miten normaalia?
Vastaus
Hei
Yleensä vaippoja käytetään, jos virtsa tai uloste karkailee. Virtsan tai ulosteen karkailua voi olla kenellä vain.