Naisen alapää
Millä kaikilla nimillä naisen alapäätä voi kutsua?
Vastaus:
Naisen alapäästä käytetään monia eri nimityksiä.
Eri ihmiset käyttävät eri nimityksiä. Eri nimityksien käyttö riippuu myös tilanteesta eli siitä, missä asiasta puhutaan ja kenelle asiasta puhutaan.
Esimerkiksi lääkärit kutsuvat naisen sukupuolielintä yleensä emättimeksi.
Toiset puhuvat vaginasta. Toiset pimpistä.
Joku käyttää niin sanottua kiertoilmausta ja puhuu naisen jalkovälistä.
Jokainen voi käyttää sitä nimitystä, mikä itsestä parhaalta tuntuu. Kunhan muistaa, että jotkut nimitykset voivat tuntua toisista loukkaavilta.