Naisen ejakulaatio
Kuulin sanan naisen ejakulaatio ja se kai on seksijuttu. Kerrotko mikä se on? Miten se voi tapahtua, kun naisella ei ole edes siittiöitä, mitkä voisivat tulla ulos? Onko hyvä vai paha juttu, jos se tapahtuu?
Vastaus
Naisen ejakulaatio tarkoittaa tilannetta, jossa nainen erittää nestettä yhdynnän aikana. Neste tulee naisen virtsaputkesta, mutta se ei ole virtsaa eli pissaa.
Nestettä voi tulla, kun nainen kiihottuu tai saa orgasmin. Kaikilta nestettä ei tule.
Neste voi olla erilaista eri naisilla. Usein se on kirkasta, väritöntä ja lähes hajutonta. Neste voi olla myös maitomaista.
Ejakulaatio on hyvä juttu.
Joskus nestettä voi tulla paljon ja lakanat voivat kastua. Sitä ei tarvitse hävetä.