Naisten alusvaatteista kiinnostuminen
Olenko minä normaali, kun olen katsonut nettikaupoista puhtaita naisten pikkuhousuja. En ole vielä uskaltanut tilata, jos se liittyy transvetismiin.
Tarkoitus on käyttää niitä vain sooloseksissä, että ne kiihottavat. Tarkoitus ei ole pukea niitä päälle.
Voinko laittaa naisten pikkuhousut tilaukseen? Ja onko normaalia, jos kokeilen työntää penistä pikkuhousuja vasten?
Vastaus
Hei
Olet ihan normaali.
Voit tilata naisten pikkuhousuja sooloseksiä varten, jos haluat. Voit kokeilla työntää penistä pikkuhousuja vasten. Siinä ei ole mitään väärää tai hävettävää.
Transvetismi tarkoittaa toisen sukupuolen vaatteisiin pukeutumista. Siinäkään ei ole mitään väärää tai hävettävää.