Naisystäväni näkee painajaisia liiasta seksistä

Harrastammeko liikaa seksiä, kun naisystäväni näkee siitä painajaisia? Seksi on molemmista nautinnollista ja harrastamme sitä noin kuusi kertaa viikossa ja välillä kahdesti päivässä. Kysyy 42-vuotias mies ja 40-vuotias nainen.

Vastaus:

Mitä sinä itse ajattelet? Harrastatteko liikaa seksiä? Kysymyksesi otsikossa sanot, että te harrastatte liikaa seksiä. Mitä mieltä kumppanisi on asiasta? Voisiko olla mahdollista, että hän haluaisi vähemmän, mutta ei uskalla kieltäytyä? Kaikkein tärkeintä on nyt, että keskustelette rehellisesti asiasta keskenänne. Kumppanisi saattaa suostua seksiin, vaikka ei itse sitä itse aina haluaisi.

Käykää yhdessä juttelemassa paikallisen seksuaalineuvojan kanssa. Tällaiseen asiaan ei voi näin netin välityksellä tämän parempaa vastausta antaa.