Nännit ja kiihottuminen
Mistä johtuu, jos rintoja kutittaa ns. oikeasti, kiihottaa kiihottaa kiihottaa ja nännit ovat ihan kovia. En oo ollut kenenkään kaa ja silleen. Niihin kutittaa ja jos rasvaa laittaa, niin kutittaa, että tekis mieli koko ajan tehdä sitä. En osaa sanoa, mutta vaan silloin kun kutittaa ja kun laitan rasvaa, niin kiihotun aika paljon itse siitä? Ja mulla on kummassakin tississä tai nännien vieressä sellaista ihottumaan ja se välillä paranee, välillä on ihan ihottumaa ja verta tulee siitä. Että mitä tää on oikein ja onko Vaarallista? Mikä on syy ja mitä tää on oikein?
Vastaus
Nännien koskettelu voi tosiaan saada aikaan kiihottumista ja seksuaalisen mielihyvän tunnetta. Se on ihan tavallista, eikä siinä ole mitään väärää.
Verta vuotava ihottuma kannattaa käydä näyttämässä lääkärille. Voit hyvin kertoa nännien kutinasta, rasvaamisesta ja kiihottumisesta lääkärille. Siinä ei ole mitään hävettävää. Lääkäri on tottunut tällaisiin asioihin.