Nussiminen

Miten nussiminen tapahtuu?

Vastaus

Nussiminen tarkoittaa yhdyntää. Yhdyntä on yksi tapa harrastaa seksiä.

Toiseen ihmiseen voi yhtyä omalla kehonosalla tai seksivälineellä.

Esimerkiksi mies voi työntää peniksen toisen suuhun, peräaukkoon tai emättimeen.

Toiseen ihmiseen voi yhtyä myös esimerkiksi dildolla.

Yhdynnässä voi olla eri asennoissa ja asentoja voi vaihtaa yhdynnän aikana. Paras yhdyntäasento löytyy kokeilemalla ja harjoittelemalla.

Ketään ei saa painostaa tai pakottaa yhdyntään. Yhdynnän voi myös lopettaa koska vain.

Yhdyntä on yksityisasia. Sitä ei saa tehdä julkisella paikalla.

Nainen voi tulla raskaaksi penis-emätinyhdynnässä. Myös seksitaudit voivat tarttua yhdynnässä. Kondomi suojaa raskaudelta ja seksitaudeilta.