Oma penis

Hei.

Onko normaalia tykätä omasta peniksestä? Se on ihanan iso, pitkä ja paksu. Sitä on mukava hieroa ja saada se laukeamaan ja spermat ulos.

Vastaus:

Omasta peniksestä tykkääminen ja itsetyydytys ovat ihan tavallisia asioita.

Hyvä juttu, että tykkäät ja nautit omasta kehostasi.

Varaa itsetyydytykselle oma rauha ja sellainen paikka,
jossa voit olla yksin. Hyvä paikka on esimerkiksi oma huone,
vessa tai suihku.

Itsetyydytys ei ole salaisuus, mutta se on sinun oma
eli henkilökohtainen asiasi. Siksi sitä tehdään yksin
ja omassa rauhassa.

Itsetyydytyksen jälkeen on hyvä peseytyä.