Anaaliseksi miesten välillä
Kun 2 miestä harrastaa seksiä, niin miksi on pakko olla anaaliseksiä?
Minä haluaisin olla miesten välisessä seksissä, mutta en uskalla, kun pitää olla anaaliyhdynnässä, enkä minä halua.
Minulle kuitenkin sanotaan, että seksissä miesten kanssa pitää olla yhdyntä ja se tehdään anaaliin.
Vastaus
Hei
Jokainen päättää itse, millaista seksiä harrastaa. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin. Ketään ei saa painostaa tekemään seksissä mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä.
Jos joku painostaa sinua seksiin liittyvissä asioissa, kerro asiasta luotettavalle ihmiselle.
Ei ole yhtä oikeaa tai väärää tapaa harrastaa seksiä.
Yhdyntä on vain yksi tapa harrastaa seksiä. Miesten välinen seksi voi olla paljon muutakin kuin anaaliyhdyntää.
Seksi voi olla esimerkiksi suutelemista ja kehon eri osien hyväilyä. Seksissä voi käyttää myös seksivälineitä.
Tutustu myös: Sanasto seksuaalisuudesta