Olet tässä:
 

Anaaliseksin kokeileminen kaverin kanssa

Onko normaalia, vaikka on hetero, että kiinnostaa kokeilla miesten välistä anaaliseksiä?  Voiko tätä kaverin kanssa kokeilla?

Olenko homo, jos menen työntämään peniksen hänen peräaukkoon? Ja onko tavallinen kondomi riittävä suoja?

Vastaus

Hei

On normaalia, että heteroa kiinnostaa kokeilla miesten välistä anaaliseksiä.

Anaaliseksiä voi kokeilla kaverin kanssa, jos molemmat haluavat sitä. Seksiin pitää aina olla suostumus. Ketään ei saa painostaa seksiin.

Jokainen päättää itse, onko homo vai ei.

Kyllä tavallinen kondomi on riittävä suoja anaaliseksiin.

Lue myös: Seksiä turvallisesti