Dominan palvelut
Voiko ammattidominalta kysyä palveluista tarkemmin?
Voiko kysyä, sopiiko hänelle, että runkkaan hänen edessä? Voinko kysyä myös, antaako hän jalassa olevat pikkuhousut nuuhkittavaksi? Voiko hän myös antaa neuvoja runkkaamiseen?
Onko hävettävää olla hänen edessä alasti ja runkata? Annanko mennä vaan?
Vastaus
Hei
Kyllä ammattilaiselta voi kysyä tarkemmin palveluista.
Voit kysyä, sopiiko runkkaaminen hänen edessään ja antaako hän pikkuhousujaan nuuhkittavaksi. Voit kysyä myös neuvoja runkkaamiseen.
Ei ole hävettävää olla alasti ammattilaisen edessä ja runkata.