Esinahan pitäminen takana
Olenko minä tehnyt oikein? Uskalsin vetää esinahan terskan taakse lepotilassa.
Lääkärin mukaan esinahka menee taakse hyvin. Erektiossa se tuntuu vielä tiukalta.
Ja löystyykö esinahka, jos alan vetämään sitä lepotilassa terskan taakse?
Onko haittaa ja saako terska olla jonkun aikaa paljas?
Vastaus
Hei
Olet tehnyt ihan oikein. Hyvä, että uskalsit vetää esinahan taakse.
Yleensä kireä esinahka löystyy, kun sitä venyttelee.
Voit vetää esinahkaa taakse lepotilassa.
Voit kokeilla esinahan venyttämistä myös erektion aikana esimerkiksi suihkussa.
Voit levittää penikseen hajusteetonta perusvoidetta. Vedä sen jälkeen esinahkaa varovasti taaksepäin sen verran kuin hyvältä tuntuu. Pieni kireyden tunne ei haittaa mitään.
Pidä esinahkaa venytettynä noin 10 sekuntia ja löysää sitten. Voit toistaa tätä noin kymmenen kertaa.
Voit venytellä esinahkaa vaikka joka päivä pesun yhteydessä.
Ei haittaa mitään, jos terska on jonkun aikaa paljas.