Esinahan vetäminen terskan taakse lepotilassa

Saako esinahan vetää terskan taakse lepotilassa niin paljon kuin menee? Eli niin, että terska on kokonaan paljas?

Ja haittaako, jos penis menee erektioon, kun esinahka on takana jo?

Onko normaalia, että haluan nähdä täysin paljaan terskan?

Voinko samalla katsoa naisen kuvaa, kun vedän esinahan taakse?

Vastaus

Hei

Kyllä esinahan saa vetää terskan taakse lepotilassa niin, että terska on kokonaan paljas.

Ei haittaa, jos penis menee erektioon, kun esinahka on jo takana.

On tavallista ja ihan ok, että haluat nähdä täysin paljaan terskan.

Voit katsoa naisen kuvaa samalla, kun vedät esinahan terskan taakse.