Halu imeä penistä

Onko teidän mielestä normaalia, että heterolla on ajatuksena, miltä se tuntuisi imeä penistä?

Ja jos siltä tuntuu, voiko hetero vaikka käydä kokeilemassa imemistä?

Ja onko normaalia, että se myös jännittää? Kannattaako varovasti ottaa ensin suuhun ja tunnustella, tykkääkö siitä?

Vastaus

Hei

On ihan tavallista, että hetero miettii, miltä tuntuisi imeä penistä.

Jos molemmat haluavat, voi kokeilla peniksen imemistä.

Sekin on tavallista, että imemisen kokeileminen jännittää. Usein uudet asiat jännittävät.

On hyvä ajatus ensin kokeilla ja tunnustella, tykkääkö imemisestä. Jos ei tykkää, imemisen voi lopettaa.

Seksissä ei pidä tehdä mitään sellaista, mikä ei tunnu molemmista hyvältä ja oikealta.

Seksiin pitää aina olla molempien suostumus. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin.