Hoitajan kanssa naimisiin

Miksi asuntolassa hoitaja ei mene kanssani naimisiin, vaikka hän on rakastunut minuun?

Hoitaja sanoo, että hän ei ole rakastunut minuun ja että hän ei voi mennä kanssani naimisiin.

Miksi hän valehtelee?

Minä tiedän, että se on rakastunut minuun ja että me menemme yhdessä naimisiin. Sitten me teemme lapsia. Laitan kikkelin hoitajan pimppiin.

Miksi hoitaja sanoo, että en saa sanoa tällaista?

Vastaus

Hei

Sinä saat haaveilla naimisiin menosta hoitajan kanssa. Mutta hoitaja ei saa mennään naimisiin asuntolan asukkaan kanssa.

Kikkelin laittaminen pimppiin on yksityinen asia. Tällaisista asioista puhuminen ilman toisen lupaa on kiellettyä. Älä siis enää sano tällaista hoitajalle.