Homot ja anaaliseksi
Millä perusteella kaikkia homoja ei kiinnosta anaaliseksi?
Minulle on sanottu, että kyllä se kaikkia homoja kiinnostaa. On sanottu, että en voi olla homo, jos en halua anaaliseksiä.
Vastaus
Hei
Sinulle on sanottu väärin. Voit olla homo, vaikka et halua anaaliseksiä.
Jokaisen ihmisen seksuaalisuus on omanlaisensa. Ihmiset kiinnostuvat, kiihottuvat ja nauttivat erilaisista asioista. Joku nauttii anaaliseksistä, joku toinen ei.
Ihmisen seksuaalisuus myös muuttuu elämän eri vaiheissa.
Jossain elämäntilanteessa esimerkiksi anaaliseksi voi kiinnostaa, jossain toisessa elämänvaiheessa ei.
Jokaisen seksuaalisuus on hyvä ja oikeanlainen juuri sellaisena kuin on.