Hyväilyt pierettävät
Miksi tyttöystävältä tulee aika usein pyllypieruja, kun hän alkaa rentoutua kunnolla hyväilyjen aikana? Onko joillakin ihmisillä vaan sellainen taipumus? Voiko asialle itse mitään?
Vastaus
Hei
Pieru on ihmisen luonnollinen tapa päästää kaasua pois elimistöstä. Yleensä ihminen pieree päivän aikana 15–20 kertaa.
Pieru voi tosiaan tulla silloin, kun ihminen rentoutuu hyväilyn aikana.
Pierua voi yrittää pidättää esimerkiksi sen aikaa, että ehtii vessaan. Pieruja ei kuitenkaan kannata pidättää liikaa. Se voi aiheuttaa vatsan turvotusta ja epämukavaa oloa.