Kokematon yhdynnässä
Kannattaako minun kokemattomana miettiä sen kummemmin yhdyntää? Ja miten osaan pillua nuolla?
Tarvitseeko sitä hävetä seksityöntekijän kanssa?
Hän neuvoo minua esimerkiksi peniksen ohjaamisessa emättimen sisään.
Tarvitseeko poikuuden menettämiseen olla osaamista? Saadaanko minulta poikuus pois, kun käyn seksityöntekijän luona?
Vastaus
Hei
Sinun ei tarvitse miettiä tai huolehtia siitä, miten ensimmäinen yhdyntä tai suuseksi menee.
Kokemattomuutta ei tarvitse tai kannata hävetä. Se on tavallista.
Voit kertoa seksityöntekijälle, että olet kokematon. Voit pyytää häntä neuvomaan sinua kaikissa asioissa.
Poikuuden menettämiseen ei voi olla osaamista. Jokainen on kokematon, kun menettää poikuuden.
Jos olet seksityöntekijän kanssa yhdynnässä, sinulla menee poikuus.