Koulun suihkussa runkkaaminen
Saako koulun suihkussa runkata liikuntatuntien jälkeen?
Kaksi poikaa on alkanut runkata, ja niiltä on lentänyt spermaa.
Minua hävettää pestä esinahan alta muiden nähden.
Vastaus
Hei
Koulun suihkussa ei saa runkata. Se on julkinen paikka, jossa on muita ihmisiä.
Voit kertoa asiasta esimerkiksi opettajalle tai koulun terveydenhoitajalle niin, etteivät pojat kuule.
Runkata voi omassa rauhassa esimerkiksi omassa suihkussa tai huoneessa. Myös kumppanin seurassa voi runkata, jos molemmat haluavat sitä.
Sinun ei tarvitse pestä penistä esinahan alta muiden nähden.
Voit pestä esinahan alta, kun olet yksin omassa suihkussa.
Koulun suihkussa voit huuhdella pois hien, jota on tullut liikuntatunnilla.