Lääkärin vastaanotolla

Kävin naislääkärin vastaanotolla muissa asioissa. Kysyin esinahasta, kun se tuntuu tiukalta. Hän katsoi sitä ja veti esinahan taakse. Hänen mukaan esinahka vetäytyy hyvin taakse.

Jostain syystä myös laukesin.

Olisinko voinut maistaa spermaa vastaanotolla kysyttyä luvan?

Vastaus

Hei

Et olisi voinut maistaa spermaa vastaanotolla. Se olisi ollut sopimatonta. Et voi myöskään ehdottaa sellaista lääkärille.