Miesten välinen suuseksi autossa
Onko normaalia, jos antaisin miehen ottaa autossa suihin vaikka en ole homo?
Riittääkö jos lasken pelkät housut? Voiko hän imeä minua niin kauan kuin se tuntuu hyvältä?
Onko väärä tapa antaa tulla siemensyösy toisen suuhun?
Voiko panetusta helpottaa miehen kanssa?
Vastaus
Hei
Voit antaa miehen ottaa autossa suihin, jos molemmat haluatte sitä. Seksiin pitää aina olla molempien suostumus eli lupa.
Suuseksiin ei ole yhtä oikeaa tapaa. Kumppanin kanssa pitää sopia siitä, mitä seksin aikana tehdään ja miten pitkään sitä jatketaan.
Ei ole väärin antaa siemensyöksyn tulla toisen suuhun.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Siksi suuseksissä kannattaa käyttää kondomia. Kondomi suojaa seksitaudeilta.
Panetusta voi helpottaa miehen kanssa, jos molemmat haluavat sitä.