Miksi anaaliseksi kiinnostaa?
Hei!
Minä olen mies, joka on homo.
Joskus minua inhottaa ja pelottaa ajatus anaaliseksistä ja tuntuu, että en haluaisi sitä kuitenkaan. Tuntuu, että takamus on vain ulostamista varten, ei seksiä varten.
Miksi se kuitenkin jollain tavalla kiinnostaa, vaikka tavallaan ei kiinnosta?
Joskus tuntuu, että kuitenkin haluaisin kokeilla sitä jonkun toisen miehen kanssa. Tuntea, miltä tuntuu laittaa penis toisen miehen takamukseen tai saada penis omaan takamukseen.
Miksi se kiinnostaa, vaikka kuitenkin pelottaa ja inhottaa suurimman osan ajasta?
Vastaus
Hei
On ymmärrettävää, että anaaliseksi herättää sinussa monenlaisia ajatuksia ja tunteita.
Mitkään ajatuksistasi ja tunteistasi eivät ole väärin tai kiellettyä.
On tavallista, että jokin asia voi kiinnostaa ja pelottaa samaan aikaan.
Pelko ja inhotus voivat johtua esimerkiksi siitä, että olet joskus kuullut tai lukenut, että anaaliseksi on väärin. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa.
Kiinnostus voi johtua siitä, että ajatus anaaliseksistä kiihottaa sinua. Siinäkään ei ole mitään väärää.
Voit rauhassa kuulostella omia tunteitasi ja toiveitasi. Jos haluat, voit myös kokeilla anaaliseksiä.