Päätöksen tekeminen
Teinkö oikean päätöksen, kun kävin imemässä toisen miehen penistä, vaikka olen hetero?
Iminkö oikein, kun penis ei mahtunut kokonaan suuhuni?
Vastaus
Hei
Jokainen päättää suuseksistä itse. Tärkeintä on tehdä asioita, jotka tuntuvat itsestä oikealta ja hyvältä.
Seksiin pitää olla aina myös kumppanin suostumus eli lupa.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa imeä penistä. On tavallista, että penis ei mahdu suuhun kokonaan.
Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.