Parisuhde ja seksi
Minä haluaisin olla parisuhteessa ehkä joskus. Mutta kun siihen kuuluu se seksi. Niin minä en sitä halua yhtään.
Eli minä en siis voi ilmeisesti olla parisuhteessa koskaan?
Vastaus
Hei
Parisuhteeseen ei aina kuulu seksiä. Jokainen ihminen ja pariskunta päättää itse, harrastaako seksiä.
Kaikki ihmiset eivät halua seksiä. Ja jotkut haluavat seksiä vain yksin.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla parisuhteessa tai harrastaa seksiä. Tärkeintä on kuunnella ja kunnioittaa omia tunteitaan ja kumppanin tunteita.