Peniksen imemisen kokeileminen
Onko normaalia, jos hetero haluaa kokeilla peniksen imemistä?
Haluaisin kokeilla imeä, niin että toinen laukeaa suuhuni kondomin kanssa.
Ja onko hetero homo, jos hän ottaa penistä suuhun?
Saako hetero kokeilla, miltä se tuntuu? Voinko imeä vain terskaa?
Vastaus
Hei
On täysin ok, että hetero haluaa kokeilla peniksen imemistä.
Hetero saa kokeilla peniksen imemistä, jos molemmat haluavat sitä.
Voit imeä vain terskaa.
Kokeilemalla erilaisia asioita huomaa, mistä itse tykkää ja nauttii.
Jokainen määrittelee oman seksuaalisen suuntautumisensa itse. Peniksen ottaminen suuhun ei tee ihmisestä homoa.
Jokainen saa olla sellainen kuin on ja nauttia sellaisista asioista kuin nauttii. Mikään seksuaalinen suuntautuminen ei ole väärä tai huonompi kuin jokin toinen.
Lue myös: Seksuaalinen suuntautuminen