Peniksen kasvaminen

Kuinka pitkäksi penis voi kasvaa?

Vastaus

Hei

Peniksen pituus vaihtelee paljon.

Lepotilassa aikuisen miehen penis on noin 5-10 senttimetriä. Erektiossa penis on noin 10-15 senttimetriä.

Peniksen pituus vaikuttaa vain vähän peniksen toimintaan. Peniksen pituudella ei siis ole niin väliä.

Lisäksi pojat ja miehet mittaavat penistä eri tavoin. Siksi pituutta ei kannata vertailla.

Jokaisen penis on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.