Peniksen työntäminen emättimeen

Kun on ensimmäisestä yhdynnästä kysymys, tarvitseeko miettiä, osaako työntää penistä emättimeen?

Ja kun käy maksullisen naisen luona, saako hän kokemattomalta mieheltä poikuuden pois?

Vastaus

Hei

Siitä ei tarvitse huolehtia, osaako työntää penistä emättimeen. Ei ole yhtä oikeaa tapaa viedä penistä emättimeen.

Jos asia jännittää, siitä kannattaa kertoa kumppanille. Tämä vähentää jännitystä.

Kumppania voi myös pyytää auttamaan peniksen viemisessä emättimeen.

Yhdynnässä voi käyttää liukuvoidetta. Tämä voi helpottaa peniksen viemistä emättimeen.

Kyllä maksullinen nainen saa kokemattomalta mieheltä poikuuden pois.

Lue myös: Seksi tuottaa nautintoa