Piiskaaminen

Meitä kiinnostaa kovasti piiskaaminen.

Mitä materiaalia piiskat ovat?

Olisi mukava lyödä naista piiskalla pyllylle, mutta haluan tietää, kauanko piiskaamisen jäljet voivat näkyä pyllyssä.

Vastaus

Hei

Piiskoja on monenlaisia. Niitä valmistetaan eri aineista, kuten silikonista ja tekonahasta.

Piiskoja voi ostaa verkkokaupoista ja seksuaaliterveyskaupoista.

Seksuaaliterveyskaupassa voi tutustua erilaisiin piiskoihin ja kysyä myyjältä tietoa piiskoista.

Piiskoja voi käyttää eri tavoin. Niillä voi kutittaa ja taputtaa kumppania. Jos kumppani haluaa, niillä voi myös lyödä kumppania.

Piiskan jäljet näkyvät pyllyssä sitä voimakkaammin ja kauemmin, mitä kovempaa lyö.

Jotkut ihmiset nauttivat kivusta seksin aikana, mutta kaikki eivät.

Piiskaamiseen pitää olla etukäteen kumppanin suostumus. Kumppania ei saa suostutella, painostaa tai pakottaa tekemään seksissä mitään sellaista, mitä hän ei halua tehdä.

Jos molemmat haluavat piiskaamista, yhdessä pitää sopia myös siitä, miten piiskaa käytetään seksin aikana.

Lue lisää seksivälineistä: Nauti seksistä opas (pdf)