Pikkuhousujen kysyminen muistoksi
Voiko maksullisessa sessiossa kysyä likaisia pikkuhousuja muistoksi? Onko väärin, jos kysyn?
Tai voiko hän nauraa minulle? Eikö likaisten pikkuhousujen nuuhkiminen ja ostaminen ole ihan normaalia?
Vastaus
Hei
Kyllä maksullisessa sessiossa voi kysyä likaisia pikkuhousuja muistoksi. Se ei ole väärin. Seksityöntekijä päättää, antaako tai myykö hän pikkuhousujaan. Päätöstä pitää kunnioittaa.
En usko, että seksityöntekijä nauraa pyynnölle. On ihan normaalia nuuhkia likaisia pikkuhousuja.