Pimpin pituus

Onko 17 cm pitkää penistä mahdollista saada työnnettyä kokonaan pimppiin?

Kuinka pitkä naisen pimppi on?

Vastaus

Hei

Jokainen penis ja emätin on omanlaisensa ja hyvä juuri sellaisena kuin on.

Emättimen pituus vaihtelee yleensä 6–12 senttimetrin välillä. Mutta emätin venyy yhdynnässä.

17 senttiä pitkä penis voi olla vaikea työntää kokonaan emättimeen.

Jos yhdyntä aiheuttaa kipua, se pitää lopettaa. Penistä ei saa koskaan työntää väkisin emättimeen.

Yhdynnässä voi olla myös niin, ettei työnnä penistä kokonaan emättimeen.