Pippelin vienti pimppiin
Kuinka paljon pippelin sisään viemiseen pitäisi olla aikaa ekalla kerralla?
Onko pippeli helpompi viedä pimppiin ekan kerran jälkeen?
Työntääkö poika yleensä koko pippelin pimppiin?
Vastaus
Hei
Jokainen yhdyntä on omanlaisensa. Ei ole yhtä oikeaa tapaa olla yhdynnässä tai viedä pippeliä pimppiin.
Joskus pippelin vieminen pimppiin tapahtuu nopeasti, joskus se kestää kauemmin.
Ensimmäinen kerta voi tuntua vaikealta, koska kaikki on vielä uutta. Asiat muuttuvat yleensä helpommiksi, kun niitä tekee useita kertoja ja saa kokemusta.
Poika voi työntää koko pippelin pimppiin, jos molemmat haluavat niin.
Ensimmäinen kerta jännittää monia. Se kuuluu asiaan.
Ensimmäisestä kerrasta ja omista tunteista kannattaa jutella kumppanin kanssa. Kumppanille kannattaa kertoa, jos jännittää.
Yhdynnässä tärkeintä on se, että tekee vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista mukavilta.