Pissahätä yhdynnän aikana

Voiko yhdynnän aikana tulla pissihätä?

Voiko poika pissiä tytön pimppiin? Sattuuko pippeliin, jos tyttö pissii yhdynnän aikana pippelin päälle?

Vastaus

Hei

Kyllä yhdynnän aikana voi tulla pissahätä. Yleensä tyttö tai poika pystyy pidättämään pissaa yhdynnän ajan. Yhdynnän voi myös keskeyttää siksi aikaa, että käy pissalla.

Jos poika on tytön kanssa yhdynnässä, hänen peniksensä on erektiossa. Erektion aikana pissaaminen on yleensä vaikeaa, koska virtsarakon sulkijalihas on sulkeutunut.

Pippeliin ei satu, jos tyttö pissaa yhdynnän aikana pippelin päälle.

Mutta yleensä pissaamista pystyy tosiaan pidättämään yhdynnän ajan.