Pissan maistelu ja huono olo
Voiko pissan maistelusta tulla huono olo, jos sitä juo liian paljon ensimmäisellä kerralla?
Tekisi mieli maistaa tyttöystävän pissaa. Uskaltaako sitä maistaa pienen määrän?
Ja onko pissan maistelu yleensä normaalia parisuhteessa?
Saako teiltä myös kysyä mistä aiheesta vain?
Vastaus
Hei
Kyllä pissan maistelusta voi tulla huono olo.
Tyttöystävän pissaa voi maistaa pienen määrän, jos molemmat haluavat sitä.
Ihmiset ovat kiinnostuneita ja kiihottuvat monenlaisista asioista. On ihan ok olla kiinnostunut pissan maistelusta.
Seksuaalineuvojalta voi kysyä seksuaalisuuteen ja seksiin liittyvistä asioista.