Pissan maistelun määrä

Miten pissaleikkejä voisi kokeilla turvallisesti? Voiko esimerkiksi kasvoille tai johonkin muuhun keholle pissata? Voiko toinen asettaa pillun suuta vasten ja pissata suuhun? Vai mukiin?

Paljonko pissaa uskaltaa niellä määrissä? Kuinka useasti toisen suuhun voisi pissata pienen määrän?

Vastaus

Pissaleikkejä voi kokeilla varovasti muualle keholle kuin naamaan.

En suosittele pissaamaan naamalle. Pissa voi esimerkiksi kirvellä silmiä.

En osaa neuvoa turvallista määrää maistaa pissaa. Siksi en suosittele juomaan pissaa ollenkaan.

Pissan juominen on haitallista munuaisille.