Poikuuden lähteminen seksityöntekijällä

Olin yhdynnässä seksityöntekijän kanssa. Eikö minulta lähtenyt poikuus?

Onko normaalia, että annoin maksullisen naisen sen viedä? Teinkö oikean päätöksen?

Poikuuden menetys on myös pysyvä.

Vastaus

Hei

Kyllä sinulta lähti poikuus, jos olit yhdynnässä.

On normaalia, että annoit maksullisen naisen viedä poikuutesi.

Oliko päätös sinusta itsestäsi oikea? Halusitko menettää poikuutesi maksullisen naisen kanssa?

Jokainen päättää itse seksistä.

Tärkeintä on toimia niin, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja oikealta. Lisäksi on tärkeää kunnioittaa muiden tunteita ja muiden oikeutta päättää seksistä itse.

Jos halusit menettää poikuutesi maksullisen naisen kanssa, teit oikean päätöksen.