Poikuuden menettäminen

Kuinka iso asia on menettää poikuus tuntemattomalle naiselle?

Onko oikea tapa maksaa seksityöntekijälle poikuuden viemisestä, jos ei muuten pillua saa?

Onko jotenkin naurun asia, että seksityöntekijä ohjaa peniksen emättimeen ja opettaa yhdyntään?

Vastaus

Hei

Jokainen ihminen kokee poikuuden menettämisen omalla tavallaan. En siis voi vastata kenenkään puolesta, onko poikuuden menettäminen tuntemattomalle naiselle iso asia.

Jokainen päättää itse, kenen kanssa menettää poikuuden. Jos haluaa menettää poikuuden seksityöntekijän kanssa, siinä ei ole mitään väärää.

Ei ole naurun asia tai noloa, jos seksityöntekijä ohjaa peniksen emättimeen ja opettaa yhdynnän.

Kukaan ei osaa viedä penistä emättimeen ja yhdyntää ennen kuin on opetellut. Siinä ei ole mitään hävettävää, ettei osaa.

Seksiin ja yhdyntään ei ole myöskään yhtä oikeaa tapaa. Jokainen seksikokemus ja yhdyntä ovat omanlaisiaan. Ihmiset myös tykkäävät seksissä ja yhdynnässä erilaisista asioista.

Seksissä ja yhdynnässä voi siis rohkeasti kokeilla erilaisia asioita. Sitä ei tarvitse pelätä, ettei osaa. Vain kokeilemalla huomaa, millaisista asioista itse nauttii ja kumppani nauttii.

Tsemppiä!