Poikuuden menetys tuttavan kanssa

Olen 33-vuotias ja kokematon. Tuttavani on minua vanhempi.

Voiko hän viedä minulta poikuuden? Ja onko tässä mitään hävettävää, että hän on vanhempi?

Voinko ennen yhdyntää nuolla hänen pillua ja haluaisin myös hänen käytetyt pikkuhousut muistoksi. Voiko sitä kysyä?

Vastaus

Hei

Kyllä tuttavasi voi viedä sinun poikuuden, jos te molemmat haluatte sitä.

Tärkeintä on, että seksiin on molempien suostumus eli lupa. Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin.

Siinä ei ole mitään hävettävää, että poikuuden vie vanhempi tuttava, jos molemmat haluavat sitä.

Voit kysyä nuolemista ja pikkuhousujen saamista muistoksi. Tuttavasi päättää tästä ja on tärkeä kunnioittaa hänen päätöstään.