Pojat katsoo pyllyä

Miksi meidän koulun pojat katselee niin tarkasti tyttöjen takapuolia? Mikä niitä niissä kiinnostaa?

Kaksi poikaa on alkanut puristella tyttöjä pyllystä. Saako niin tehdä?

Vastaus

Hei

Poikien mielestä tyttöjen takapuolet voivat olla kiihottavia.

Takapuolen katselu voi tuntua tytöstä loukkaavalta ja ahdistavalta.

Pyllyä ei saa puristella ilman lupaa. Se on seksuaalista ahdistelua ja kiellettyä.