Pussata ja halata hoitajia
Yritän pussata ja halata hoitajia. Miksi ne aina estää?
Vastaus
Jokaisella ihmisellä on omat rajat, joita pitää kunnioittaa.
Kaikki ihmiset eivät pidä pussaamisesta tai halaamisesta.
Yleensä ihmiset pussailevat vain todella läheisten ihmisten kanssa.
Jos haluat pussata tai halata, kysy ensin lupaa. Jos toinen ei halua pussata tai halata, kunnioita sitä. Ketään ei saa pussata tai halata väkisin.