Pusu lapselle
Olen nähnyt, kun joku on antanut omalle lapsellensa pusun.
Eikös se ole laitonta?
Vastaus
Hei
Omalle lapselle pusun antaminen ei ole laitonta.
Suukottelu on tavallinen tapa osoittaa lapselle hellyyttä.
Olen nähnyt, kun joku on antanut omalle lapsellensa pusun.
Eikös se ole laitonta?
Vastaus
Hei
Omalle lapselle pusun antaminen ei ole laitonta.
Suukottelu on tavallinen tapa osoittaa lapselle hellyyttä.