Pyllynreiän nuoleminen parisuhteessa
Onko normaalia, että halusin kokeilla nuolla tyttöystävän pyllynreikää ilman suojaa? Levitin pakaroita ja nuolin joka kohtaa.
Onko mitään haittaa yhdestä kerrasta?
Ja kuuluuko peräaukon reunukset olla vähän ruskeita?
Onko outoa, että kiinnostaa, minkälainen pyllynreikä on.
Vastaus
On ihan ok, että pyllynreikä ja sen nuoleminen kiinnostavat.
Kun nuolee pyllynreikää, pitää käyttää suuseksisuojaa.
Pyllynreiässä voi olla olla ulostetta, jossa on bakteereja. Bakteerit voivat tarttua nuolemalla. Suuseksisuoja estää bakteereja tarttumasta.
Peräaukon reunat on yleensä vähän ruskeat.