Rohkeus maistaa omaa spermaa
Miten saisin rohkeutta maistaa omaa spermaa? Se jännittää minua.
Olen miettinyt, että jos runkkaan mukiin ja kaadan ne suuhuni.
Mitä sperma tekee elimistölle, jos sitä nielee? Ja onko normaalia, että mieskin nielee spermoja?
Riittääkö myös mukin puhdistaminen hanan alla vedellä?
Vastaus
Hei
Sinun ei tarvitse niellä omaa spermaa, jos se jännittää sinua.
Sperma ei ole elimistölle haitallista.
On ihan ok, että mieskin nielee spermoja.
Mukin voi pestä samalla tavalla kuin astiat yleensä. Sen voi esimerkiksi ensin huuhdella ja laittaa sitten tiskikoneeseen tai pestä käsin tiskiaineella.