Runkkaaminen

Onko se runkkaamista, jos koskettelee varovasti pippelin päätä? Onko äidillä oikeus kieltää tekemästä sitä?

En saisi koskea pippeliin kuin pissiessä ja pesulla.

Vastaus

Hei

Runkkaaminen tarkoittaa itsensä tyydyttämistä. Pippelin pään koskettelu voi olla itsensä tyydyttämistä. Se voi olla myös tutustumista omaan penikseen.

Jokaisella on oikeus runkata ja kosketella pippeliään. Siinä ei ole mitään väärää, eikä sitä pidä kieltää.

Pippeliään voi kosketella omassa rauhassa esimerkiksi omassa huoneessa tai vessassa.