Ryhmäseksi kehitysvammaisen naisen kanssa
Saako lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa olla ryhmäseksiä?
Hän ymmärtää, millaista se olisi ja hän on itse halukas.
Saako kaksi miestä olla hänen kanssa yhdynnässä niin, että toinen panisi pilluun ja toinen pyllyyn?
Vastaus
Ryhmäseksiä ei ole kielletty kehitysvammaisilta naisilta. Jokaisella on oikeus päättää omasta seksuaalisuudesta ja seksistä.
Seksiin pitää olla aina ja koko ajan suostumus. Ryhmäseksissä suostumuksen antaminen voi olla vaikeaa, koska tilanne voi olla itselle uusi ja tilanteessa on useampi ihminen.
Myös yhdyntä kolmen ihmisen kesken on vaikeaa. Kumppanien pitää tuntea toisensa hyvin. Yhdynnästä pitää jutella ja sopia hyvin etukäteen ja yhdynnän aikana. Sitä pitää myös harjoitella paljon.
Näiden syiden takia en suosittele heti kokeilemaan yhdyntää kolmistaan.